Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

Και πάλι εδώ!!!



Δεν μπορώ να το πιστέψω πως έχω κοντά τρεις μήνες να γράψω!!!

Και πολλά έγιναν και πολλά γίνονται κι είναι καιρός να χαλαρώσουμε λιγάκι!!!

Η Αθήνα ακόμη όμορφα άδεια και οι ζέστες καλά κρατούν!!Όρεξη για δημιουργία αναλόγως το πώς θα ξυπνήσω, το πόσο θα βαριέμαι (έχω πλέον την πολυτέλεια να βαριέμαι και είναι υπέροχο) και γενικά ανάλογα με τα κέφια!!!

Κι αφού σας άφησα στην απέξω τόσον καιρό και μια που ετοιμάζω και τη χειμερινή μου κολεξιόν ένα έχω να σας πω!!!Έρχονται υπέροχα σκουλαρίκια-φρουτάκια από Φελτ!!!ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

Για να γλυκάνω την αναμονή σας ανεβάζω μια φωτό από τις ολιγοήμερες πλην ομως αξέχαστες διακοπές μου στη Σάμο!!!

Μέχρι τότε σας φιλώ, σας χαιρετώ!!!!

1 σχόλιο:

  1. Κάπως έτσι είμαστε όλοι αυτό τον καιρό! Που θα πάει θα μαζευτούμε σιγά σιγά! Η φωτό σου μου έφτιαξε τη μέρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή