Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Μια καλησπέρα για αρχή!!

Καλησπέρα σε όλους!!!



Αποφάσισα ν' ασχοληθώ κι εγώ με το blogging, αρχικά γιατί πολλές φορές κατά το παρελθόν παρόμοιες σελίδες μου προσέφεραν πολύτιμη βοήθεια για πράγματα που ήθελα να φτιάξω και εν συνεχεία γιατί μου έδωσαν τη δυνατότητα να έρθω σε επαφή με άτομα που μοιράζονταν το ίδιο πάθος με μένα για τις χειροτεχνίες, το κόσμημα, το πλέξιμο και γενικότερα τη δημιουργία.



Ξεκίνησα να φτάχνω κοσμήματα από ύφασμα γιατί ήταν ένας τρόπος για μένα να αποβάλλω το άγχος και να νιώθω δημιουργική. Στην πορεία συνειδητοποίησα πως ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο, φτηνό ή ακριβό αντικείμενο του περιβάλλοντός μας και να το κάνει τέχνη και αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ.



Στη σελίδα, λοιπόν, αυτή θα προσπαθήσω να σας δείξω μερικές από τις δημιουργίες μου και να σας ενημερώσω για κάποιες τεχνικές που χρησιμοποιώ και μπορεί να σας φανούν κι εσάς χρήσιμες।



Η φαντασία και η δημιουργία δεν σταματούν πουθενά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου